Het appartement (zie ook LINK)

Ruim appartement voor 2 personen met optie extra (kinder-) bed in de leefruimte.  Privé-ingang.

Prachtig uitzicht op de Haspengouwse velden vanuit de leefruimte!

Slaapkamer

Slaapkamer met boxspring en voldoende bergruimte

Liever 2 aparte donsdekens? Informeer bij reservatie

In de leefruimte kan op vraag een extra bed bijgezet worden

Leefruimte

De leefruimte heeft een ingerichte keuken, eettafel en relax zetels. TV en goed wifi netwerk, airconditioning

De keuken is uitgerust met koelkast (inclusief vriesvak), microgolf, keramisch vuur, olijfolie, basis kruiden, senseo mét koffiepads, koffiepot met filter om zelf koffie te zetten (geen koffie), thee, suiker... Afwasmiddel en handdoeken zijn eveneens aanwezig!

Badkamer

Badkamer met ruime inloopdouche en toilet. Extra toilet beschikbaar op gelijkvloers.

Handdoeken, handzeep en haardroger standaard aanwezig

Panoramisch zicht op Haspengouw vanuit de leefruimte

Mogelijkheid om in de tuin te zitten

Open Keuken Concept

Chambre dAmis

Ikzelf ben eigenaar en kok van "Open-keuken Concept" Chambre dAmis. Het restaurant is enkel open op reservatie voor groepen

Limburg = een paradijs voor fietsers!

Marc Robyns- Langstraat 30 - 3870 Heers - +32 479 72 68 12
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin